روش های ارسال کالا:

فروشگاه اینترنتی کارا تاسیسات یک فروشگاه آنلاین در جهت خریدی آسان ، سریع و مطمئن در حیطه محصولات:تهویه مطبوع،استخر،سونا،جکوزی،سرمایش وگرمایش و موتورخانه و پمپ های آبرسانی در اختیار شما عزیزان می باشد.

ارسال کالا ازمبدا تهران بوده و به تمامی نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

پس از تکمیل سفارش و پرداخت وجه فرآیند آماده سازی سفارشات طی ۱ الی ۲ روز کاری انجام می گردد و این زمان برای کالاهای سفارشی که شامل زمان ساخت و تحویل می باشد بیشتر بوده و از طریق تماس تلفنی به اطلاع خریدار محترم رسانده می شود.

تحویل سفارشات جهت ارسال روزهای شنبه الی پنج شنبه بجز روزهای تعطیل می باشد.

در صورت ثبت سفارش در روز تعطیل،فرآیند آماده سازی سفارش شما در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش انجام می گردد.

قبل از ارسال تمامی سفارشات ،از طریق تماس تلفنی با خریدار محترم چک می گردد.

هزینه ارسال کالا با توجه به نوع ارسال،مسافت ،حجم و تعداد کالا ها متغیر می باشد.

روش های ارسال ویژه شهر تهران:

امکان تحویل سفارش در همان روز برای برخی از کالا ها و فقط برای شهر تهران مقدور می باشد.

امکان تحویل حضوری تمامی کالا ها با هماهنگی قبلی مقدور می باشد بجز برخی موارد که محل تحویل کالا،انبار خارج از تهران می باشد.(پس از طی فرآیند آماده سازی جهت تحویل کالا ، با شما تماس گرفته می شود.)

کالاهایی که از نظر ابعاد قابلیت ارسال با پیک را داشته باشند(ویژه شهر تهران) به درخواست مشتری با پیک ارسال خواهند شد.

سفارشات دارای ابعاد بزرگ و تعداد بالا از طریق وانت بار ارسال می شوند.

روش های ارسال کالا ویژه شهرستان:

کالاهایی که از نظر ابعاد قابلیت ارسال با تیپاکس را داشته باشند به درخواست مشتری توسط تیپاکس ارسال خواهند شد.لازم به ذکر است که هزینه ارسال توسط تیپاکس بصورت پس کرایه بوده و هزینه پرداختی شما در این روش ارسال،هزینه تحویل کالا به تیپاکس می باشد.

سفارشات دارای ابعاد بزرگ و تعداد بالا از طریق باربری ارسال می شوند.لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالا ها تا باربری توسط وانت بار شامل هزینه جدا می باشد که پس از استعلام به اطلاع خریدار محترم رسانده می شود.

 

تمامی کالا ها قبل ازارسال به شرکت های باربری از نظر سلامت ظاهری و عدم آسیب فیزیکی بررسی می شوند. در هنگام تحویل سفارشات خود را از نظر ظاهری بررسی نمایید و در صورت مشاهده هرگونه ضربه و آسیب از تحویل کالا خودداری نمایید (باربری مسئولیتی پس از تحویل برعهده نخواهد گرفت) و این موارد را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید تا مورد پیگیری قرار بگیرد.